onsdag 23 januari 2013

Det var ett tag sen jag skrev något sist, dagarna är fulla av massa aktiviteter så tiden räcker sällan till. Dessutom har jag tappat bloggsuget lite, men kanske har det börjat vakna till liv igen ;-)

Nu mera bor jag som sagt hemma i Uppland igen och det känns riktigt bra än så länge. Jag har även påbörjat min praktik som kommer sträcka sig enda fram till slutet av maj. Känns lite overkligt att man helt plötsligt är "ute i arbetslivet" på heltid under så lång tid, men roligt är det absolut!

Kevin trivs väldigt bra på sin ny-gamla förskola. Samma förskola, samma avdelning och många samma barn som när han skolades in där första gången för 4,5 år sedan :-) Jag tycker att det har gått smidigt med inskolning och han verkar ha hittat kompisar direkt.

Annars då? Jo livet rullar på. Skulle vilja hinna med mer än vad jag gör just nu men samtidigt så tar det mkt energi att komma in i att arbeta 5 dagar/vecka så om ett par veckor hoppas jag att min energinivå är tillbaka på samma igen. Har inte tränat på jag vet inte hur länge, vilket känns väldigt trist. Saknar gymmet! Men nu har det kanske löst sig med mitt gymkort så att jag kan träna i Uppsala iaf, vilket är liiiite närmare än Sundsvall :-P

Hoppas det är bra med alla er som fortfarande besöker min lilla blogg.

Kram!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det här var ju lite märkligt... jag googlade efter en helt annan Jonna, men hamnade här. Och inser strax att du just flyttat från Nolby. Och jag bor på "andra sidan E4-an typ", eller nåja... på Essvik.

    Det var så knepigt och kul att jag kände att jag måste lämna ett litet spår efter mej.

    Ha det så gott och lycka till med jobb, barn och Liv!

    SvaraRadera

Kommentarer