tisdag 5 februari 2013

Jag vill ha mer sol! Skulle inte tacka nej till lite vår nu :-) vilken härlig känsla man får i kroppen när solen lyser, fåglarna kvittrar och man hör vattnet porla.. mmm... vår :-)
Förhoppningsvis går tiden fort fram tills det blir verklighet.

Dagarna rullar på rätt bra ändå. Hade en liten svacka förra veckan, vilket jag borde förstått skulle komma. Det blir lätt så när man försöker förtränga saker och ting. Men jag tog tag i det och nästa vecka ska jag till vårdcentralen - skönt!

Praktiken går bra, har massor att göra så man behöver inte gå sysslolös direkt :-P vilket så klart är väldigt bra.

Försöker lägga mycket tid på att hitta på saker med Lilleman. Igår blev det legobygge efter middagen :-) väldigt uppskattat. Vi skulle även åka skridskor men skridskobanan var nersläkt så det blev inte av. Imorgon ska jag dock bli visad hur jag ska göra för att tända banan så då kan vi åka när vi vill sen - perfekt! Lilleman tjatar om att få åka skridskor, tanken är väl att han ska gå på skridskoskolan också men det blir så fel när han missar varannan gång eftersom han är hos sin pappa då. Men förhoppningsvis hittar vi en lösning på det också i slutändan :-)

Nu är det dags att ringa pappsen och höra om Lilleman får komma dit efter förskolan, han saknar sin moffa :-)

Hoppas alla har det fint!

Jag saknar alla vännerna i Norrland. Jag hoppas jag snart får möjlighet att åka upp.

Kram

1 kommentar:

  1. Hej!

    Synd att du slutade blogga följde den och tyckte din blogg var intressant, hoppas du har det bra och att det går bra för dej!! :)

    SvaraRadera

Kommentarer