tisdag 1 september 2009

Bättre tack och lov

Idag känns ryggen lite bättre, tack och lov. Jag har haft en jobbig natt men nu är den över och jag mår som sagt bättre :) Har varit rökfri i över 2 dygn nu, mycket mycket glad över detta är jag! Har velat sluta ett tag men inte orkat ta tag i det och nu när man blev sjuk och ändå inte var någe röksugen fick man passa på. Så det känns toppen. Nu hoppas jag bara att Anders kan ta tag i det snart också så vi är helt rökfria här hemma, det skulle vara bäst av allt de.

Idag är det självklart plugga som gäller. Ska plugga engelska och matematik igen. Även kolla lite på svenskan om det är så att jag ska till skolan imorgon. Skulle läsa några sidor där...

Har lite annat att stå i också, men en sak i taget. Jag är sååå lycklig :)
ciao!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer