måndag 31 augusti 2009

Skiss

Äntligen har jag fått tummen ur och scannat in skissen på Kevins framtida säng. Jag hoppas ni ser någorlunda vad det ska föreställa :) Den övre skissen är om det skulle vara en lägre byrå men vi kommer nog satsa på den undre. Men det lär dröja ett tag som sagt.. men det är så roligt att fantisera och planera.


Jag mår iaf bättre men min rygg gör så sjukt ont. Det har bara blivit värre och värre under dagen. Det är liksom inte meningen att man ska spendera över ett dygn i ryggläge.. inte med min rygg iaf. Men förhoppningsvis känns det bättre imorgon. Ska ta en värktablett strax.

Imorgon blir det också att studera hemifrån. Men kanske kan jag åka på svenska lektionen på onsdag, hoppas på det. Vill gärna inte missa något. Tack och lov ändå att det är på halvdistans så att det är tänkt att man ska studera mycket hemifrån trots allt.

Har suttit med matematik och engelskan nu efter middagen och det går väl sisådär. Tycker det här med grammatiken är så trist, självklart nödvändigt, men jag har lite svårt för det vilket gör det mindre roligt så klart. Men ska träna mera nu för jag ska klara den här kursen, så enkelt är det!
På tal om att klara kurser så måste jag boka tid hos en studievägledare snart för att börja planera inför våren. Ska jag plugga vidare och i sånna fall vad? Ja.. det återstår att se vad som händer och sker.

Läsa lite engelska sedan blir det soffan :) Får väl stå och titta på tv i värsta fall.

go'kväll
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer