fredag 21 augusti 2009

I will always

The cranberries. Underbar musik!

Idag har jag endast Historia på eftermiddagen så ska åka om ca 1 timme så jag hinner äta lite lunch innan lektionen börjar. Har en väldigt ovanlig "stil" idag, inte riktigt min "vanliga" stil, vad nu det är? :) hehe. Jag brukar tänka att jag är en kameleont och inte styrt in mig på en enda stil. Kollar man in i min garderob förstår ni precis vad jag menar. Mest så kör jag väl på vanlig "street style" eftersom jag gärna vill känna mig avslappnad i mina kläder. Men kläder har blivit lite trist efter att man fött barn för inget sitter lika fint som det en gång gjorde. Har dessutom två flyttkartoner uppe på vinden som är fulla med kläder som jag inte längre kan ha :( Det är riktigt trist för några av mina favoritplagg ligger i de där lådorna.

Jag har självklart ett par "skinny jeans" som jag vill komma i igen. Det är mina älskade Lee jeans som jag köpte andra året på gymnasiet, som är både sönder här och där (snyggt slitna) och otroligt mjuka och välanvända. Problemet är att det är storlek 26 på dem och för tillfället har jag storlek 28-29. En bit kvar men mitt mål är klart, jag ska komma i dem! Jag testade dem för några månader sen och jag får upp dem över höfterna men sedan är det stopp.. får inte ihop dem. Jävla skit! Men vänta ni så ska ni få se ;)

Men nu ska jag packa ihop allt och börja knalla.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer