tisdag 11 augusti 2009

5 minuter

..kvar innan Top model börjar på tv. Måste dock skriva ett par korta rader känner jag eftersom jag aldrig fick tid till att skriva igår.

Jag var på riktigt super-duper-bra humör igår, jag skuttande runt som en liten flicka (inte hela tiden men i mellanåt). Det var många faktorer som bidrog till det, men det som startade det hela var när min kära sambo kom hem och hade med sig en liten lapp till mig. När jag väcklade upp lappen stod det ett telefonnummer där, men även "Tove" och ett hjärta :-) Så gulligt!
Det var min arbetskamrat från BT som hade lämnat lappen till Anders igår när han var på BT för att köpa skruv. Så jag messade Tove och vi ska försöka hinna med en fika nästa vecka. Det är så roligt att vara i närheten av henne för hon sprudlar av energi och man kan inte vara annat än glad i hennes närhet. Precis sånna människor som jag tycker om att umgås med :-)

Nu är det Top model.. återkommer senare.
ciao!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer