söndag 2 augusti 2009

♥ Familjen ♥

puss puss på dig mamma

shira, anders & jennifer

gungiligung

världens finaste hund, min lilla shira

kevin ger mamma fart

Nu har vi bäddat ner Kevin i sängen, han är nog helt slut efter de här två senaste dagarna. Vi brukar inte vara i farten på det här viset så ikväll kommer vi alla somna ovaggade.

Men imorgon väntar nya äventyr ;-) Pappa kommer upp för att titta på huset vi är sugna på och efter att han och jag gjort det ska jag och Kevin åka med honom till Gimo! Vi ska sova hos mamma hela veckan. På fredag kommer Anders upp och på lördag åker vi hem till Sundsvall igen. Det ska bli helt underbart att åka hem, har inte varit i Gimo så länge sedan innan jul förra året :-) Ska verkligen försöka hinna träffa så många som möjligt. Har du tid och lust? Hör av dig!
Mamma ville också att hon, jag och Kevin skulle åka till Furuvik en dag så det ska vi göra så klart. Ska bli väldigt roligt. Tänkte även åka in till stan någon dag, strosa runt och bara ha det härligt.

Nu ska jag umgås med min underbara sambo för sen får jag inte se honom på flera dagar.

Jag grattade Ylva och P.A i förra inlägget, denna gång är det Emma & Rasmus tur. GRATTIS till förlovningen mina underbara vänner. Jag är så glad för eran skull! Nu hoppas jag att jag får bli "moster" snart också ;-) Älskar er!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer