fredag 28 augusti 2009

It's a wonderful day!

Sitter och lyssnar på "Big city life" med Mattafix, älskar den låten och har gjort det sedan den kom. Den har aldrig fått lämna min mp3-spelare :)

Nu ska jag alldeles strax göra mig i ordning inför plugget. Historia-lektion idag mellan 12.10 och 15.10 och jag blev tillsist klar med uppgiften igår, skönt!
Men innan jag börjar göra mig i ordning ska jag sätta mig och läsa mina favoritbloggar, de är inte så många kvar på den listan faktiskt, den krymper med tiden. Mycket beror nog på att vissa inredningsbloggar har tappat gnistan och skriver inte om så mycket inredning längre eller så har de tappat stinget. "Vanliga" bloggar är inte heller många jag läser, nere i 3 stycken. Vill ha mer att läsa juh! Speciellt när många är dåliga på att uppdatera, hehe. Så har ni nå tips får ni gärna dela med er av detta :)

Hahahha scary!! Jag satt och lyssnade på just "big city life" på Youtube, sedan satte jag på radion via sr's hemsida och vilken låt är de spelar tror ni? Jo "Big city life" så klart :) hahaha

Nästa vecka öppnar de äntligen Njurundahallen igen!! Äntligen ska jag få komma igång och simma. Behöver verkligen komma igång och röra mer på mig. Dåligt på den fronten har det varit. Men bättre sent än aldrig, right?

Nej usch vad tråkigt inlägg detta blev. Återkommer ikväll istället så kanske jag har något roligare att komma med beroende på vad dagen har att erbjuda. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt. Hur som helst så är det just; A Wonderful Day!!
tjing!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer