onsdag 12 augusti 2009

Bermarks förlag = Lögnare!!

Jag köpte i vintras Aha Årsbok 2007 till Kevin av en försäljare som lovade mig att jag själv valde vilka böcker jag ville köpa. Jag gjorde det klart och tydligt för honom att jag endast var intresserad av den boken och ingen annan. Jag köpte den bara för Kevins skull.
Idag fick jag hem ännu en bok, Aha årsbok 2008. Anders ringde förlaget som påstår att de endast säljer böcker i en 5-årsperiod. Alltså måste man köpa 5 böcker i rad.
Alltså har försäljaren stått och ljugit mig rakt upp i ansiktet när han sa att jag bara behövde köpa den boken och ingen annan. Självklart finns det ett kontrakt, jag vet inte var jag har mitt, men oavsett så är det så dåligt av försäljaren att ljuga oavsett vad som står på kontraktet.
Jag är ju sån; jävlas någon med mig så jävlas jag tillbaka!

KÖP ALDRIG NÅGOT FRÅN BERTMARKS FÖRLAG!!!!

1 kommentar:

  1. Vi gjorde samma miss med vårt ComHem-abbonnemang. Det var en kompis till Anders som sålde dem och vi tog typ 8 favoritkanaler i ett år trodde vi - jo tjena, killen hade kryssat i typ 24 mån så vi sitter fortfarande med skiten och kan inte säga upp det för jag ahr ju inget kontrakt kvar. Hittar det verkligen ingenstans... :( Förjävligt när de ljuger för att sälja saker - man måste nog börja läsa de där kontrakten bättre.

    SvaraRadera

Kommentarer