söndag 23 augusti 2009

Back to reality

som ni ser har jag inte klippt håret ännu... kan inte bestämma mig :/

Har haft en riktig mysdag med mina killar idag :) På förmiddagen, efter frukosten, så lekte jag och Kevin på hans rum. Bästa han vet just nu är att bygga med lego så det gjorde vi så klart :) Efter att han ätit lunch så stöp jag i säng, helt utslagen. All energi bara rann av mig, jag förstår inte riktigt vad som hände. Jag sov i ca 1 timme innan jag vaknade till liv igen, då käkade jag lite lunch och mös med gubben på soffan.
När Kevin sen vaknat från sin sovstund så gick vi ut och busade lite, får passa på när det blev fint väder.

Jane och Johnny dök över en stund på eftermiddagen, alltid lika trevligt. Jag och min kära svärmor har mycket lika smak när det kommer till möbler osv.. det är så roligt att prata med henne :)

Jag och Kevin hade det jättemysigt innan han gick och la sig. Vi satt uppkrupna i soffan under täcket. Sådana stunder njuter man extra av, för det är sällan han sitter still mer än några sekunder, men vi tittade på barnprogram och hade det härligt där tillsammans.

Nu ska jag sätta mig med lite historia igen, no shit hu? hehe

Ska vara på skolan 8.20 imorgon för engelska.. tur att jag slutar efter det för jag har massa saker jag ska hinna med imorgon, bl.a tänkte jag svänga in på Manpower och prata om lite saker. Skoj!


go'kväll!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer