lördag 8 augusti 2009

Moments

Har varit väldigt trött idag också.. irriterande när inte energin räcker till. Värst av allt är att mitt tålamod blir lika med noll :/ Men snart ska jag krypa ner under täcket och hoppas på att det känns bättre imorgon.

Hur som helst.. jag har haft lite lugn terapi idag genom att måla, underbart är det. Tack älskling för att du tog hand om allt och lite till (L)

Här kommer en bild på min tavla som inte är helt klar ännu.. som ni ser är färgen väldigt ljus så det ska på med en mörkare nyans när jag får tid till det ;-) Men det är sista gången jag målar av en tavla som "moments", herregud vilket pillgöra med alla små sträck överallt. Under den första bilden har ni orginalet, jag har inramad bild på den hänger i hallen, den fick vara min "mall" idag.



Nu ska jag pussa på min kära sambo.. sen sova.

Imorgon ska jag kanske ha lite loppis här om orken räcker till. Finns mycket saker som bara ligger som jag känner att jag skulle vilja bli av med. Så hoppas jag har energi att fixa det :)

natti natti
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer