onsdag 26 augusti 2009

Billiga affärer

Idag damp det ner ett paket i brevlådan innehållande 6 st bläckpatroner till min multiskrivare. Priset på detta undrar ni kanske då? Jo tack endast 503 kronor kostade kalaset. Ja billigt och billigt, det beror väl på hur man ser på det, det är dock ändå 503 kronor! Men jag behövde dem för skolan, ja kanske inte alla 6 st men det blev billigare att köpa fler, så det var ett "måste köp". Om jag köper en patron ute i butik (vilken som helst, alla har de samma pris på dessa) så kostar de 149 kr per styck. Förstår ni nu varför jag tycker det var skitbilligt med 503 kronor för hela sex stycken? Aja.. skitsamma.. totalt ointressant egentligen. Men lite gratis reklam kan man faktiskt göra för inkclub just för att de är så billiga och har så snabba leveranser. I like!



När som helst kommer Anders hem, skönt! Jag behöver en kram. Blev ingen bra start på dagen när jag körde fast totalt i matematiken. Det ska vara logiskt men jag hittade absolut ingen logik i den uppgiften som jag satt med i 30 minuter innan jag gav upp. Så nu funderar jag på om jag ska åka till skolan redan till 8.20 imorgon för att få hjälp med den uppgiften. Känns inte så lockande med tanke på att jag inte slutar förrän 16.40 men men.. Får se vad jag gör.

Känner mig trött och seg, antagligen är det den månliga veckan som är på intågande. Ingen lust med det! Jag ska faktiskt börja simma nästa vecka när Njurundahallen öppnar igen. Vill inte skjuta upp det för då vet jag hur det blir; Bortförklaring efter bortförklaring...

Nej nu ska jag inte fortsätta detta klagoinlägg, blir så trist att läsa då.
Don't worry, Be happy!

*shing shing*
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer