måndag 24 augusti 2009

Olustig känsla

Ibland får man en sådan olustig känsla, att något är fel men att det kanske inte är det. Men hur ska man veta innan liksom? En sådan känsla kan komma när man har dålig självkänsla, det jag skrev om här om dagen. Jag vet att jag behöver jobba på min självkänsla, det har jag behövt göra i många år men inte riktigt förstått det. Men första steget är väl att inse det, eller hur?

Hur som haver. Eftermiddagen har spenderats med min pluttskrutt. Gu' vad jag älskar den där lilla killen. Han hade inte sovit något på förskolan idag så han var väldigt trött under eftermiddagen men han somnade fort när han kom i säng strax innan sju, men innan dess har det byggts lego med pappa och myst med mamma i soffan.

Skulle hämta ut mitt H&M-paket men vi missade tiden (de hann stänga), doh! Får hämta det imorgon istället. Men men.. inte så mycket att göra. Fick prata i 40 minuter med världens bästa vän istället och det är värt mycket det :) Saknar dig gumman.. väldigt mycket!

jag, emma, shira & rasmus

Nu ska jag plugga lite engelska innan det är dags att titta på Lipstick Jungle.

go'kväll
jonna

1 kommentar:

  1. Har han fått en "ny" pappa, hur tror du det känns för den riktiga pappa när du skriver att han leker med pappa???

    SvaraRadera

Kommentarer