tisdag 11 augusti 2009

Shit happens!


Det har brunnit i Njurundahallen nu på kvällen.. så typiskt. Det kommer med andra ord inte bli någon spinning eller simning för mig på ett tag, inte där iaf. Funderar istället på att simma i stan efter skolan.. funkar ju det också, måste bara släpa på en större väska :) Aja, shit happens!

Har hunnit med ganska mycket idag, städat och donat. Så skönt att få sånt gjort. Letat kurslitteratur på blocket har jag också gjort.. men är så klart lite sent ute så har inte hittat på så mycket begagnat ännu. Börjar bli lite krisigt med tiden, skolan börjar ju nästa onsdag.

Hur som haver.. tankarna fumlar.. Det börjar bli dags att ta en massa beslut, om hur man vill att livet ska se ut i framtiden, vad man ska göra, vad man ska utesluta osv. Det är svåra beslut, stora beslut, men de måste tas och det ganska snart. Det finns mycket att välja mellan men man kan inte få allt, måste välja riktning förr eller senare.

Nu ska jag strax krypa ner under täcket. Imorgon är det tvättstuga hela dagen, plus att jag tänkte försöka hinna med att rensa upp i förråden lite grann.. det behövs, tro mig!

Hoppas alla haft en bra dag.


kram
jonna

1 kommentar:

  1. Hur gick det med det huset ni var och kikade på förresten? Har inte hört något mer om det.

    SvaraRadera

Kommentarer