torsdag 27 augusti 2009

Stiligt

Lillskrutten var så tuff imorse när han skulle till förskolan så var tvungen att ta kort på honom :)


Mössa och byxor från H&M, skjorta från Cubus och skor från Stadium.

Så skönt med mjukstart idag. Ska alldeles strax äta frukost :) Har jag tur kanske jag får skjuts till skolan idag ;)

Btw, glömde ju säga det igår. Grattis Älskling till att du gick vidare :) Nu håller jag tummarna att det går hela vägen. Det är du värd. Älskar dig!

Hoppas alla får en bra dag. Själv kommer man inte hem förrän efter kl.17 nångång.

jonna

1 kommentar:

  1. Måste bara säga att jag gillar din blogg! :) Vet inte hur jag hamnade här, men läser varje dag! Kul att du skriver 'förskolan', typ alla jag vet och hör säger 'dagis' (så trist!). Är lärare och jobbar just nu på en förskola. // Martina

    SvaraRadera

Kommentarer