lördag 22 augusti 2009

En ganska stillsam dag

Kevin kom och kastade sig in i min famn när vi mötes i Tönnebro. Underbar känsla! Åh vad jag saknat honom!! Har pussat massor på honom, lekt och busat, riktigt mysigt! Vi började titta lite smått på Ice Age 3 också.. han skrattade gott åt "ekorren" som alltid är i början :) Men sedan blev han trött så han fick krypa ner under täcket medan jag och Anders tittade på "Happy Gilmore" och lite på "Sing a long", så klockrent ibland.

Nu senaste 30 minuterna har jag suttit med Historian igen. Ska bli så skönt när den uppgiften är klar kan jag lova. Har andra saker att ta itu med.

Imorgon har vi tvättstuga men har inte så mycket att tvätta som tur är så det tar nog inte så lång tid. Sedan kanske Mickan skulle komma över på kvällskanten för en promenad :) Hoppas på det för det var längesen vi träffades nu...

Idag fick jag hem schemat för aktiviteterna i Njurundahallen. Det finns som sagt mycket att völja på så jag ska nog testa på lite grejer och se vad som passar mig bäst. Först och främst ser jag fram emot att få börja simma då jag jämt har så ont i ryggen, behöver bygga lite muskler och få sträcka ut kroppen ordenligt i vattnet. Bäst av allt med detta schema är att, trots branden som var för någon vecka sedan, kan de ändå öppna dörrarna för alla aktiviteter redan v.36. Toppen!

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer