måndag 24 augusti 2009

Shine on!

© jonna holmgren

Redan hemma efter ett morgonpass på skolan. Hade bara engelska som visade sig vara helt onödigt att åka på. Hade lika gärna kunnat suttit hemma och gjort det jag gjorde på lektionen, men men.. fick iaf lite mer klarhet i hur vi ska jobba med uppgifterna + att jag var in på bibblan i skolan och lånade de två tjockaste engelska romanerna som fanns ;) Här ska läsas (men som tur är har jag båda böckerna på svenska om det skulle vara så att jag kör fast).

Åkte iaf in till stan för att gå till Manpower men de hade inte något "drop-in" kontor utan jag får ta och ringa dem först. Satte mig en stund på favoritfiket och åt en arraksboll innan Anders ringde och sa att han var på väg hem redan så jag åkte med honom hem.

Nu är det plugg som gäller. Kära, underbara, fina sambo ska dammsuga och skura golven :) Thx honey!

Lika bra att sätta igång så man blir klar någongång ;)

ciao!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer