lördag 22 augusti 2009

ÄNTLIGEN!!!


Idag ska jag ääääntligen få hem min skrutt!! Åh vad jag längtat efter den här dagen. En vecka är alldeles för lång tid. Så idag blir det pusskalas kan jag lova :)
Det märks mycket väl att jag saknat honom den här veckan, jag har varit i stan två gånger den här veckan och båda gångerna har jag kommit hem med kläder till Kevin.
Första vändan blev det nya jeans från Kappahl som hade 50:- rabatt på alla barnbyxor. Sedan igår svängde jag in på Cubus som hade ett jättebra erbjudande: ett par valfria jeans + en valfri t-shirt för endast 179kr. Man fick välja och vraka på hela barnavdelningen så det var verkligen bra. Sedan hittade jag en jättesnygg skjorta för 50 kr och ett linne för 30 kr till honom på deras rea. Hårt nöjd var jag då.

Igår hämtade jag ut min senaste tradera vinst: en snygg retro-hatt som jag sett fram emot att få. Men tyvärr så var den alldeles för liten för mig vilket betyder att Kevin kommer få den istället. Tufft blir det.

Igår spenderade jag kvällen med att jobba på min inlämningsuppgift i Historia. Det är egentligen ingen stor uppgift, utan mer bara för att våra lärare sett att vi gjort den, så vi behöver inte lägga ner så mycket tid på den. Men jag då... dahh! kan inte göra något simpelt.. så jag arbetar för fullt i photoshop för att få till uppgiften precis som jag vill ha den. Men bättre att ge lite extra än lite för lite. Jag satsar självklart på de högre betygen i alla ämnen jag läser men jag har bara satt upp målet till "Godkänt" i alla ämnen för det är trots allt det viktigaste.
På tal om skola så kanske vi är två som studerar på komvux här hemma snart :) Kul! Mer än så säger jag inte om det för tillfället.

Nu ska jag äta frukost och börja göra mig i ordning för att åka till Tönnebro och hämta världens finaste pojke!!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer