torsdag 20 augusti 2009

Check!

Första dagen i skolan avklarad och det har gått bra.
Imorgon är det sovmorgon, börjar inte förrän 12.10, skönt :) Så jag ska ta det lugnt imorgon förrmidag, ligga och dra mig, äta frukost i lugnt tempo (inte som imorse när jag fick kasta i mig den, inte bra inte bra) och ta en lång och varm dusch. Hääärligt.

Är helt slut nu. Vill bara krypa ner under täcket och det ska jag även göra alldeles strax. Just nu längtar jag bara till på lördag. Jag saknar lillskrutten så mycket.. åh ni kan inte förstå hur ont det gör att vara ifrån honom :'( Hela helgen ska jag spendera åt min älskling, ska absolut inte göra någonting annat än att vara med honom!!

Men nu gäller sängen efter ett varmt och avkopplande bad tillsammans med världens finaste sambo.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer