lördag 1 augusti 2009

Frösö Zoo



kevin fick åka piratskepp med pappa :)



mata getterna med gräs var roligt

*roaaww* säger Kevin om tigrarna

Har haft en helt underbar dag med familjen på Frösö Zoo. Det var så härligt att komma iväg och göra något hemifrån för en gångs skull. Barnen stormtrivdes och hade jätteroligt :) Bättre kunde det inte varit.

Tyvärr fick jag huvudvärk precis innan vi åkte hem men nu har det äntligen släppt. Kvällen spenderas med film & mys. Underbar dag! Imorgon blir det också bara lugnt... härligt, det behövs!

Nästa vecka funderar jag på att åka in till stan någon dag och bara strosa runt, om vädret tillåter det. Skulle verkligen behöva en sån där "strosa" dag, sitta på ett café och läsa en bra bok, skriva lite och shoppa lite kreativa prylar. En sådan dag mår jag bra, det kan jag lova.

Nu ska jag gå och lägga mig på soffan bredvid min snygga sambo.
jonna

1 kommentar:

Kommentarer