måndag 31 augusti 2009

Usch..

Gårdagen var verkligen inte rolig. Jag mådde fruktansvärt dåligt och orkade inte göra ett dugg. Jag sov mestadels, det var ryggläge hela dagen. Var inte utanför dörren (inte ens ut på balkongen). Men inget dåligt som inte har något bra med sig, right? Jag har inte rökt på läänge nu. Känner mig inge sugen och nu när allt ändå är på väg ur kroppen är det lika bra att fortsätta låta bli. Det skulle vara riktigt skönt att bli helt rökfri. Jag vet att jag skulle må så mycket bättre då. Dessutom kan jag spara undan pengar till en massa annat jag vill ha ;)

Idag är jag som sagt hemma från skolan, vet inte hur det blir imorgon. Skolan har nämligen strängt förbjudit oss att komma till skolan när vi är de minsta sjuka eftersom de inte vill riskera att det ska bli nå svininfluensa "utbrott" där. Så istället vill de att man stannar hemma några dagar extra och det kan man ju förstå men jag mår redan bättre så i slutet av veckan hoppas jag att jag kan orka dit igen.

Men nu blir det att plugga hemma istället. Har mycket att göra så det gör inget alls. Men jag behöver stå upp lite för att räta ut ryggen känner jag så jag ska nog ställa mig och diska innan jag sätter mig med böckerna.

Jag har af världens bästa sambo. Igår när jag inte orkade någonting alls tog han hand om båda ungarna, lagade mat x2, tvättade i båda tvättstugorna och tog hand om mig. Du är bäst gubben! Älskar dig (L) Imorgon är det dags för honom att ta ett steg närmare det han vill göra.. åh vad jag hoppas att det går vägen.

Nej disken var det.. sen ska jag nog dyka ner i matematikboken sedan lite engelska.
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer