söndag 9 augusti 2009

Noise!

jag & kevin åker rutchkana


kevin på max i stan

Idag har vi bl.a varit upp på norra berget här i stan där Kevin har fått lekt av sig i lekparken, mycket trevligt men varmt! Vi stannade och åt lunch på Max sedan hem och stoppa plutten i säng, medan han sov och Anders sov på soffan så passade jag på att måla ännu en tavla. Det är så roligt så kan inte bara låta bli :-) Idag blev det en tavla till Kevins rum; Gustaf och Ådi, de är bara för söta tycker jag. Ska göra två tavlor till i samma storlek sen, antagligen blir det en med "Tom & Jerry" och även en med "Cars".
Här är en bild på tavlan. Funderar faktiskt på att låta den vara svartvit... vad tycker ni?


Igår var vi ju som sagt till Birsta och bl.a inhandlades det en radio till Kevins rum. Lillskrutten är väldigt lycklig över den och här har ni beviset:







Min underbara sambo håller på att sätta upp hyllplan i klädkammaren nu, så imorgon ska jag äntligen få fixa i ordning där, me love! När han är klar med det ska vi lägga oss på soffan och titta på "Knowing".
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer