onsdag 30 september 2009

Ett nytt projekt

Jag håller på med ett nytt projekt, nämligen en fotobok om Kevins två första år. Jag vart väldigt nöjd med min första fotobok som jag fick gratis från fuji (gratis smakar alltid bättre, right?) hehe. Men hur som helst... det är ett projekt som tar lite tid, men det är samtidigt väldigt roligt då jag får sitta och titta tillbaka på alla fotografier på Kevin som man tagit under åren. Tiden har gått fort... alldeles för fort kan tyckas. Jag önskar att han fortfarande var en liten bebis (ibland), det var en sån mysig tid :)


Två av de personer som betyder mest för mig.

Hittade bland annat detta kort på Emma och Kevin. Här är lille skrutten endast 2 veckor gammal. Han ser väldigt stor ut och det är för att han var väldigt stor.

Man blir såå bebissugen igen ;) Men jag får inte prata om det så högt här hemma.. Anders blir tokig på mig. Direkt när jag ser en bebis, håller i en bebis eller kollar på kort på Kevin så börjar jag tjata om bebisar. Han är minst sagt trött på mitt tjat :-P hehe

Vem vet vad som händer i framtiden. Kanske blir det inga fler barn.. eller kanske ett till...

Nu ska jag iaf strax göra mig i ordning för sängen, krypa ner och bara ta det lugnt en stund. Ska nog läsa några sidor i min bok också, den är såå bra. Älskar Marian Keyes!!

godnatt
jonna

1 kommentar:

  1. hej fin blogg du har.. älskar själv allt som har med inredning att göra och så roligt att läsa andra bloggar. kommer in fler ggr hos dig.. kram evve

    SvaraRadera

Kommentarer