måndag 4 juni 2012


Den här lilla mannen är hela mitt liv. Han är den mest underbara lilla filur och jag är så glad att just jag får vara mamma till honom :-) Lyckligt lottad är jag.

På tal om denna lilla mannen så säger han så mycket roligt nu för tiden. Så här kan det låta i bilen på väg till förskolan;
Kevin: - "Mamma får jag byta låt på din telefon?"
Jag: - "Nej nu låter vi bara listan rulla."Kevin: - "Vadå, har den däck eller?"
Sen att han kommit in i en ruskigt kaxig period får man väl ta. Det är väl en del av utvecklingen antar jag. För det mesta är det bara svårt att hålla sig för skratt t.ex när jag ber honom ställa upp skorna på hyllan i hallen; "Det kan ju du drömma om" eller "Det kan du glömma". Då får man bita sig lite i läppen och istället säga åt honom på skarpen, vilket oftast funkar. Ja barn är ju härliga :-)

Min skrutt, min lilleman, min älskling.
Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer