måndag 11 juni 2012


En underbar helg - minst sagt!

 Vi har gjort en massa skoj och en massa nytta så det är med en mycket tillfredställande känsla som vi nu påbörjar en ny vecka :-)

I fredags var lilleman på sin andra inskolningsdag. Jag lämnade honom på morgonen utan några som helst problem och när det var dags att hämta honom ville han inte gå hem - bättre betyg kan det inte bli! Jag är så glad att inskolningen gått så smärtfritt både för mig och lilleman. Han har redan hittat en massa nya kompisar och idag längtar han tills det är dags att fara dit.
På kvällen var vi iväg till Kristina o co. Kevin busade av sig lite med Ivar och jag fick faktiskt en kram av lilla Isolde :-) Sötis! När vi kom hem var grannarna ute och hade vattenkrig. Kevin hakade på och blev blötare än blötast. Men kul hade både han och vi som stod och tittade på :-)

Lördagen var vi iväg till Sanna för att bebisgosa lite med lilla Moa. Hon gav mig lite leenden och sedan kräktes hon ner mig :-) Det är ju för underbart med barn! Efter det blev det handling och på kvällen for vi på cruising inne i stan tillsammans med Björn. Riktigt trevligt att åka gammal cab i solskenet med några av de bästa! Kevin tyckte det var dödshäftigt att få sitta i framsätet själv med Björn och höja musiken på stereon och digga :-) Hårt nöjd Rocka-Billy kille somnade gott den kvällen kan jag lova.

Har som sagt haft en helt underbar helg, tack till alla som var med och förgyllde den!
Nu är det snart dags att inleda en fullspäckad vecka med föreläsningar, möten och "inskolning" på sommarjobbet. Önskar alla en riktigt härlig måndag!

Micke & jag på cruisingen i lördags.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer