torsdag 31 maj 2012


Äntligen har jag fått upp min sandsäck på balkongen :-) Det blev en lösning med kedja och det funkar alldeles utmärkt! Nu kan man gå lös på den och göra av med lite energi när man känner för det. Har otroligt sug efter att åka på ett pass "Fight Night" igen på Hälsohuset men det är svårt att få det att gå ihop tyvärr.

Gårdagens träning blev inte direkt avancerad. Körde lite styrka på gymmet - mage, armar och rygg blev det i ett par set innan jag kände mig tvungen att åka hem och plugga. Imorgon väntar nämligen tenta i Offentlig upphandling så idag hoppar jag gymmet helt. Det får istället bli ett pass efter tentan imorgon om energin räcker till. Har känt mig lite halvt hängig ett par dagar nu så jag ska nog ta det lite försiktigt om det är så att man är på väg att bli sjuk, vilket inte skulle vara så bra. Jag får vitamin-bomba kroppen och hoppas på det bästa helt enkelt.
Imorgon efter tentan är det äntligen helg och den är efterlängtad för jag är faktiskt LEDIG i helgen. Inge plugg som måste göras och inte heller några andra måsten. Hääärligt!!

Nästa vecka ska lilleman gå sina sista dagar på sin nuvarande förskola och i slutet av veckan är det inskolning på den nya förskolan. Det ska bli riktigt skönt för både mig och lilleman att slippa åka ut till Sundsbruk varje dag. Nu blir det istället gångavstånd.

Nu ska jag fortsätta att plugga inför tentan.

Önskar alla en riktigt härlig torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer