lördag 5 maj 2012

Sorgsen...

Nu är jag ledsen... väldigt väldigt ledsen. Jag får inte hem min älskling idag för han är sjuk så han blir kvar hos pappa sin i Sthlm :-( Eftersom jag har TVÅ tentor den här veckan som kommer så kan jag inte riskera att bli hemma med vård av barn för tidsmässigt har jag verkligen inte tid att ligga efter med två tentor. Men det gör sååå ont i hjärtat. Jag kommer inte få ha min älskling här på hans 5-årsdag och jag vill inget annat än att krama om honom NU :'( Tårarna slutar inte rinna... den här dagen kommer bli väldigt tung känner jag redan nu.

Måste nog göra av med frustrationen och tårarna. Det får bli genom att åka till gymmet helt enkelt, bästa sättet! Springa, springa och springa tills man inte orkar mer. F-n vad skönt!

Saknar dig min älskade lilleman...

:'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer