fredag 4 maj 2012

Nya tag igen.

Nu har jag haft två vilodagar från gymmet så imorgon bitti är det jag som kör ordentligt, speciellt med tanke på att fredagsmyset idag bestod av CHIPS (hua!). Inte bra... inte speciellt gott heller för den delen :-/ Men det ska jobbas bort imorgon som sagt.

Har haft en trevlig kväll i Timrå men nu är jag trött så ska strax ta och krypa ner under täcket. Imorgon kommer äntligen lilleman hem och gu' vad jag saknar honom. Det kommer stå en mycket lycklig mamma på Sundsvalls tågstation imorgon och ivrigt vänta på att få krama om sin lilla älskling. Resten av lördagen kommer gå åt till att pussa och krama på honom, om jag får :-P

Bortsett från detta så har jag valt att göra lite omprioriteríngar i mitt liv. Det kommer bli jättebra, det vet jag.. jobbigt i början men i slutändan kommer det bli för det bättre, det är jag övertygad om :-) Så nu är det bara att kämpa på så man kommer i mål.

Hoppas alla haft en trevlig fredag.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer