onsdag 2 maj 2012

Dagarna går ohyggligt fort... och tur är väl det för det betyder att min älskade lilleman kommer hem snart igen :-) På söndag fyller han 5 år också... herregud säger jag bara. Årena går...

Idag har det varit skola hela dagen men började med att köra ett morgonpass på gymmet och sedan blev det ett oplanerat stopp på gymmet efter skolan också. Mina planer jag hade för eftermiddagen/kvällen blev ändrade så då kunde man ju lika gärna köra ett extra pass :-) Har bara kört kondition i en vecka nu men imorgon blir det styrka med Magnus igen.

Nu har jag äntligen fått mat i magen, blev sen middag, och nu är det dags att stöka undan i köket och sedan ge sig på läxorna. Björn skulle dyka förbi också efter jobbet :-) Kul!

Imorgon väntar ännu en dag i skolan men på fredag ska jag ut till min f.d praktikplats - Permobil. Jag måste samla in lite data för min rapport. Det ska bli kul att komma dit, det var ett tag sen sist..

Aja, dags att sätta fart nu.

Önskar alla en trevlig kväll.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer