måndag 29 november 2010

♥ Dag 6 – Min dag


Min dag: Min dag är fullsmockad (som vanligt). Nu först ska jag och lilleman göra oss i ordning för att knalla iväg till förskolan. Sedan när jag lämnat honom ska jag vidare ner till butiken för att börja plocka ihop alla varor som är kvar. Det lär nog ta i stort sett hela dagen skulle jag tro... på min "lunch" tänker jag gå och sola också :) Behöver lite ompyssling känner jag. Efter det bär det av hemåt, hämta lilleman och sedan äta middag. Efter middagen tänkte jag städa upp i Kevins gamla rum för att få plats att göra i ordning för mitt "jul-mys-rum" som jag tänkt ha där inne. Kvällen fram tills att lilleman ska sova så blir det väl lite legobyggande kan jag tro. När han har somnat ska jag invänta besök, förhoppningsvis ;)

Så det är fullt upp och jag hoppas jag orkar hålla igång hela dagen. Jag har nämligen en förkylning som tar mycket energi ur kroppen nu känns det som. Men är bara täppt i ena näsborren.. lite irriterande faktiskt :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer