tisdag 30 november 2010

♥ Dag 7 – Min bästa vän.


Min bästa vän: Min absolut bästa vän heter Emma. Vi har känt varandra sen vi knappt kunde gå eller prata (i ca 24 år med andra ord). Under åren som vi växt upp från små snoriga ungar till två vuxna mammor har jag verkligen insett vilken tur jag har som har denna människa som vän. Hon är en förebild för mig och säkert för många andra.
Våran vänskap har alltid varit stark oavsett om vi bott mitt i mot varandra eller 40 mil ifrån varandra. Vi behöver inte prata i telefon eller träffas varje dag för att veta att vi är vänner.
Hon är den som kan få mig att må bra med mig själv på min absolut värsta dag, hon vet alltid vad hon ska säga och det finns ingen som stöttar mig så bra som hon.

♥ Jag älskar dig gumman! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer