måndag 29 november 2010

God morgon

Just nu skulle jag helst vilja krypa ner i ett varmt bad doftandes av härliga dofter som rensar ur förkylningen som härjar i min kropp. Men det finns det inte tid till. Lilleman är hungrig och jag tänkte hinna med att diska innan det är dags att göra sig i ordning för dagen.

Butiken är alltså stängd nu.. nu återstår bara allt annat som ska fixas där nere så som; plocka ihop ALLA varor som är kvar (det är ganska mycket trots en relativt bra utförsäljning), städa och flytta alla hyllor m.m. Jag vette tusan var jag ska göra av alla saker, men det löser sig nog :)

Så jag ska spendera största delen av dagen nere i butiken idag och sedan ska jag även försöka hinna med att ringa lite samtal som måste göras.

Men jag önskar alla en mycket trevlig måndag!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer