måndag 29 november 2010

Nerpackning

Jag håller på för fullt att packa ner allting här i butiken. Men nu gjorde sig förkylningen påmind så jag tar en välbehövlig paus. Man behöver ju inte köra slut på sig på en gång :-P Tänkte ju faktiskt försöka orka med att fixa lite hemma idag också.
Men det här med nerpackningen kommer nog ta lite längre tid än vad jag hade räknat med. Eftersom smarta jag har slängt en massa kartonger tidigare så måste jag köpa emballage innan jag kan packa vissa saker. Jag vill ju inte att sakerna ska gå sönder. Så när ska man hinna med att fixa det då? Hmm...

Alldeles strax tänker jag ta min "lunch" och gå till grannhuset och sola i 20 minuter. Lite "solljus" kan nog pigga upp min trötta kropp nu skulle jag tro :-)

Vägde mig imorse.. vågen har stått still väldigt länge nu på 59,5 kg. Jag vill ju bara ner några kilon till men mest av allt vill jag bygga upp konditionen och musklerna. Det kan bli ett bra nyårslöfte (som man kan bryta). Men jag har ett väldigt viktigt nyårslöfte som jag absolut inte ska bryta. Men vad det är får ni vänta och se ;-)

Nu vidare till solariet.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer