tisdag 17 juli 2012

Fint längs Ljungan - Jag älskar Norrland!

Det känns lite bättre idag efter jag fått det där brevet igår. Det har fått lagt sig lite nu och jag har läst på om det och känner mig därmed lite "säkrare". Man vet ju ändå inte vad det kan innebära men oavsett vad det är så fixar jag det :-)

Idag väntar först ett besök på sjukhuset efter jag lämnat lilleman. KBT-behandlingen går väl bra antar jag. Än så länge har vi inte börjat med själva behandlingen utan det är mer en slags kartläggning över problemet i sig. Men det känns bra än så länge iaf :) Jag vill bara att det ska bli klart nångång så jag kan börja leva livet lite mer avslappnat... Börja leva på "riktigt" kan man väl nästan säga. Emetefobin är ett större hinder i mitt liv än vad jag trodde att det någonsin kunde bli. Men som sagt, jag har fått börja en utredning och inom ett par veckor börjar vi med själva behandlingen. Underbart!

Nu är det dags att hoppa in i duschen och starta dagen. Hoppas alla får en härlig tisdag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer