tisdag 31 juli 2012

Fint!

Jag har det fint. Dock saknas motivation till att uppdatera bloggen just nu. Det finns ju så mycket roligare saker att göra :-)

Just nu känner jag mig väldigt lycklig och mår riktigt bra. Jag är strax klar med rapporten och sedan kan jag njuta av sista tiden av sommarlovet tillsammans med lilleman och Micke :-)

Jag kämpar på med Kbt-behandlingen. Än så länge har vi inte börjat själva behandlingen utan det är mer en kartläggning av problemet, men det känns bra än så länge. Jag lär mig mycket om mig själv och hur min fobi fungerar.

Har hittat på en massa skoj med nära och kära på sistone och det är ju just sånt som får en att må så bra. Micke förgyller mitt liv och jag är så glad att jag har träffat honom :-) Lilleman är hos sin pappa och jag saknar honom grymt mycket kan jag lova. 5 dagar till måste jag klara mig utan honom :-( jobbigt! Men jag vet att han har det bra.

Nu är det sjukan som gäller. Hoppas alla har en riktigt bra sommar!!


Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer