tisdag 7 juni 2011

HA HA!

Glömde ju faktiskt bort en viktig sak som jag missade lite i och med allt som varit. Nu när jag avslutade sista kursen på komvux så har jag ju faktiskt tagit STUDENTEN :) Jag är KLAR med gymnasiet nu, äntligen ;-) haha, bara ett par år försent... Men vad är det man brukar säga? Bättre sent än aldrig, right? hahaha

Fast firandet av det får bli "hemma" i Uppland som det bär av till på fredag. Det är lite grejs som ska fixas innan dess dock, men mest av allt vill jag hinna umgås med T som jag inte kommer se på ett tag...

Idag är det lite fixardag här hemma; tvätta, ringa massa samtal, städa och bädda rent i sängarna. När lilleman ska hem från förskolan bär det iväg till S-bruk igen. Det är så härligt att få puta på i T's trädgård. Älskar trädgårdsarbete :-) Det blir så fint!

Nu idag har jag dock mest pappa i tankarna. Han ska opereras idag och jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra... <3

Tvätten var det ja...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer