tisdag 28 juni 2011

Midsommar!

Midsommar var väldigt skoj (som ni kan se) och jag hade faktiskt klänning på mig (de ni!!) haha :-)

Idag blir det badstranden med Sanna och pojkarna. Det ska bli härligt. Måste bara leta upp min baddräkt som ligger nerpackad i nån väska nånstans...

Sen ikväll ska jag och T fortsätta att röja ute i trädgården. Han klippte halva häcken igår så nu börjar den faktiskt se lite mer vårdad ut :-P

Lilleman är rolig han.. alldeles nyss kom han med "svärdet" han köpte på Kolmården och morrade och gastade; "mamma jag är en sörövare, akta dig!!". Mammas lilla älskling. Barn är verkligen livet, så underbara :-)

Nu är det dags för lite frukost, sen en dusch och sedan slå en pling till Sanna för att se när vi ska bege oss till stranden.

Ha en underbar dag alla.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer