lördag 4 juni 2011

Kärlek!



Vilken mysdag det blev igår! Jag och lilleman mös på hemma på dan. Sedan iväg till Sanna, Håkan och Lukas för grillning. När pojkarna hade busat klart efter middagen for jag och lilleman vidare till T och co. Där bytte min handyman däck på bilen åt mig medan pojkarna hoppade studsmatta. När pojkarna hade somnat sen så dukade vi fram vårat fredagsmys (pojkarna fick också fredagsmys så klart innan de somnade), T hade inhandlat ost, kex och dricka. Riktigt mysigt :-)

Är så glad att jag har träffat T, han är minst lika knäpp som jag är och han gör mig så himla glad hela tiden. Jag trodde inte att jag hade saknat kärlek i mitt liv så mycket som jag faktiskt gör känner jag nu. Att falla för någon gör att man känner sig så hjälplös, tafatt och snurrig, men det är sååå värt det. För det känns så underbart!

Nu har jag en lilleman här som vill att jag ska hjälpa honom att bygga koja i vardagsrummet :-)

Sedan bär det iväg till norra för att träffa sizz och Henrik.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer