måndag 2 april 2012

Frihet :-)
Har haft en underbar dag och mått så bra idag. Mina klasskamrater märkte en markant skillnad från förra veckan också.. allt känns så mycket bättre nu.

Jag tror mitt ändrade humör beror mycket på att jag insett några saker de senaste dagarna.. för det första så fanns det absolut ingen anledning att hänga upp sig på det som varit, det är helt enkelt inte värt det. En erfarenhet rikare bara, även om tiden kan kännas bortkastad så här i efterhand...

Nu väntar nya äventyr och förhoppningsvis har jag lärt mig något (jag vet iaf att mina nära och kära hoppas det), och så är det väl också.

Jag är ju dock en obotlig optimist och jag kommer aldrig sluta tro på kärleken :-)
Måste bara låta bli att vara så himla naiv hela tiden...

Nu väntar snart sängen. Ögonlocken känns tunga.

Hoppas alla haft en minst lika trevlig dag som mig..

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer