onsdag 25 april 2012

Nu JÄKLAR!

Idag införskaffades gymkort på Gold's i stan. Nu jäklar ska det köttas på ordenligt! Hoppas på att min snälla klasskamrat puschar mig lite extra när jag kommer in i nån svacka, för det gör man ju förr eller senare. Det gäller att den inte blir allt för långvarig bara ;-) Det ska bli riktigt skönt att komma igång och träna ordentligt nu. Tänkte växla mellan motion och styrka på gymmet eftersom det är svårt att få tiden att räcka till för motion på hemmaplan som jag hade tänkt från början. Kevin orkar inte riktigt med mig när jag joggar och det är helt förståligt, lite väl mycket för en 5-åring kanske. Men så fort han lärt sig att cykla så blir det enklare :-) Däremot kommer jag passa på att ta motionspassen utomhus när lilleman är i Sthlm för det finns inget skönare än att jogga ute i naturen.

Just nu sitter lilleman här bredvid mig och spelar LEGO - Star wars :-) och så har han bestämt tema på sitt kalas; Superhjälte-tema ska det bli :-) Det blir nog riktigt skoj. Så nu kan jag börja fixa med inbjudningskorten. Tänkte jag skulle försöka få iväg de redan imorgon så får vi hoppas att de flesta han bjuder har möjlighet att komma :-)

Nä nu kanske det är dags att stoppa lilleman i sängen.

Hoppas alla haft en härlig onsdag.

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer