söndag 15 april 2012


Idag har det varit ganska full fart hela dagen.
Vi började dagen med en tur ut till Fagervik fram och tillbaka innan vi for till lillemans simskola.
Efter det var det tvättstuga, innebandy-spel utanför här och vi har även hunnit med att ta en kortare joggingtur och handlat mat för veckan. Jag tror både jag och lilleman känner och rätt sega nu så resten av dagen blir nog ganska lugn :-)

Jag har planerat en liten ego-myskväll ikväll. Tänkte göra i ordning en fruktsallad, äta lite guldbrie och äta nötter samtidigt som jag latar mig i sängen och tittar på film. Det känns det perfekta avslutet på en helt underbar helg :-) Imorgon är det nya tag igen och det jag ser fram emot mest imorgon är den planerade gym-visiten med min klasskamrat Magnus. Ska bli kul att få komma och se hur allting fungerar och förhoppningsvis ger det mer-smak för det där med gym :-) Men måste säga att idag efter min och Kevins lilla joggingtur fick jag verkligen mersmak för att komma ut och jogga, det är synd att det inte finns så mycket möjlighet för mig att komma ut mer ofta. Skönt att röra på sig iaf!

Nä nu vill lilleman att vi ska sätta oss och måla en stund. Så nu blir det konstateljé i köket igen!

Hoppas alla haft en minst lika bra helg som mig ;-)

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer