lördag 28 april 2012

Vilodag!

Idag har jag tagit vilodag från träningen. Det vart gymmet igår trots allt. Lilleman fick följa med mig och det gick jättebra :-) Han satt och spelade sitt "handspel", åt pringels och drack festis medan jag körde intervaller på löpbandet. Duktig kille!

Igår blev det sent, kom inte i säng förrän efter kl.4 imorse och vaknade strax innan kl.10 så har inte sovit allt för många timmar och känner att jag inte orkar med någon träning idag så det blir helt enkelt att vila idag. Har dessutom "festat" till det och åt pizza till lunch med Sanna ute i Birsta. Min första pizza på.. ja länge :-P Nu har jag mättat det suget och vill inte ha pizza på länge till. Men kanske nåt gott till en film ikväll... tåls att tänka på ;-)

Ikväll kommer Björn hit och umgås. Det blir trevligt :) Snacka om att jag blir rastlös nu när lilleman inte är hemma. Vad tusan ska man göra? Gah! Har iaf bokat tvättstugan hela dagen imorgon och så blir det gymmet imorgon på morgonen. Sen då? Ja du... bra fråga. Man får väl sätta sig och plugga, även om det tar emot i det fina vädret.

Nu ska jag nog ta och städa igenom hallen och plocka bort vinterkläderna. Tror jag vågar att göra det nu faktiskt :-)

Önskar alla en härlig helg och en fin valborg.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer