onsdag 11 april 2012

Har varit i farten i stort sett hela dagen idag, men har ju hunnit med lite grejer också :-)
Först möte hos logopeden och det var ett givande möte. Hon gav mig många bra tips och det är alltid välkommet. Sen for jag in till stan en sväng och sedan ut till Birsta, handlade lite och hade sedan en lunchdejt ;-) Alltid lika trevligt.

När jag väl kommit hem kom jag på att jag bokat tvättstugan så det var bara att ta tag i det på en gång. Nu har man precis fått i sig lite middag efter ha kört en genomkörare på crosstrainern. Det är verkligen skönt att röra på sig! Skulle dock vilja komma igång med någon aktivitet och inte bara köra hemma.. men det är svårt att få det att gå ihop när man är själv med lilleman. Det är lättare sen när han är äldre, men det är ju ett tag kvar tills dess ;-)

Nej här har jag inte tid att sitta...

Hoppas alla haft en riktigt bra onsdag :-) Det har jag haft...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer