onsdag 18 april 2012


Idag fick lilleman stanna hemma med mig eftersom jag var lite för optimistisk när jag lät T lägga om till sommardäck på bilen redan i helgen. Igår kom det nämligen "lite" snö här och imorse var det rena rama isbanan på vägen. Så istället för att chansa på att ta oss fram stannade vi hemma.

Efter lunch, när vägen tinat fram, tog vi oss ner till badhuset och tog oss ett dopp. Där fick vi se en grävling ligga och sova utanför fönstret till badhuset. Så nära kommer man sällan en grävling och det var verkligen fascinerande att titta på den.

Jag har försökt plugga under dagen men idag ville inte riktigt lilleman ge mig den tiden. Han vart otroligt rastlös där ett tag så jag har inte fått mycket gjort på den fronten.. det börjar kännas lite knapert att hinna lära sig så mkt mer innan tentan på fredag :-/

Men imorgon ska iaf lilleman till förskolan, jag ska till sjukhuset efter jag lämnat honom och sedan bär det av hem för att plugga resten av dagen. Ska dock ta en pw/joggingtur innan lunch för att få lite extra syre, vilket kan behövas sen när man ska sitta och plugga tills det är dags att hämta lilleman igen.

Nu är det dags att krypa ner under täcket så man är pigg och alert imorgon :-)

Har lite planer för min walk-in-closet också. Det kan hända att den ryker för att ge plats för något annat.. men det återstår att se ;-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer