lördag 21 april 2012

Träningsvärk from hell


Ja idag är det rejäl träningsvärk i ben, bröst och mage. Det känns att man var på gymmet igår, Magnus körde hårt med mig :-P men det är en skön känsla att ha träningsvärk, då vet man att det tagit ;-)

Igår var det tenta i Marknadsföring och det kändes som att det gick vägen faktiskt. Så nu är det bara att hålla tummarna att så är fallet.

Tanken var att jag skulle vara med på klassens tentafest i stan igår men jag somnade på soffan bakom lilleman igen när vi tittade på film. Men det var så mysigt att ha en lugn fredagskväll med honom så det kändes helt okej ändå att missa festen :-P Behövde tydligen sova så...

Idag är sista dagen som 25-åring. Den ska spenderas med lilleman och mamma i Birsta :-) Imorgon blir man som sagt 26 år, var i helskotta tar åren vägen? Jag förstår inte.. Känns som jag nyss var 15 år och flyttade hemifrån för första gången. Men men, livet går fort och det gäller verkligen att ta vara på all den tid man har tillsammans med nära och kära.

Nu är det dags att göra lite morgonövningar (rygg, mage och armar) innan man hoppar in i duschen och gör sig i ordning.

Hoppas alla får en riktigt härlig helg!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer