måndag 16 april 2012

Magnus tog en mupp-bild på mig idag på gymmet :-P

Har haft en riktigt bra dag idag. Var i skolan och pluggade från 8-14, sen vart det gymmet med min klasskamrat Magnus (som jobbat som gyminstruktör). Han visade mig några olika maskiner/övningar för att träna ryggen (som jag ofta har ont i) och det gick riktigt bra kändes det som :-) Om inte annat så var det en otroligt skön känsla. Men tror nog att jag kommer ha liiite ont imorgon... men det är det värt ;-)

Imorgon blir det gymmet igen och även pluggande i skolan. När det gäller plugget känns det lite tungt.. tentan är på fredag och det är fortfarande mycket att försöka få in i huvudet. Men man kan bara göra sitt bästa, hoppas det räcker bara :-P

Nu ska jag hoppa upp på crosstrainern en stund och sedan krypa ner under täcket och läsa Marknadsföringsboken.

Hoppas alla haft en bra början på nya veckan.

Längtar till imorgon... först gym och sedan middagsgäst ;-) Mys!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer