fredag 17 september 2010

Äntligen helg!


Nu är det bara några minuter kvar på denna arbetsdag. Wonderful!
Ikväll blir det en lugn kväll i soffan framför tvn. Precis vad jag längtat efter. Precis vad jag behöver :) Kanske handla hem lite gott också.. det skulle väl inte heller vara helt fel. Lilleman har ju kvar av sitt lördagsgodis från förra helgen så han ska nog också få något gott att äta. Sånt där perfekt fredagsmys, jag och lilleman. Kärlek!

Imorgon blir det nog badhuset om jag och lilleman är krya. Mys!

På söndag är den obligatoriska städdagen, vilket innebär tvättstuga och storstädning hemma. Men det är skönt att påbörja en ny arbetsvecka med ett välstädat hem.

Hoppas alla där ute får en härlig helg och jag hoppas att en massa bebisar ploppar ut nu för alla er som går och väntar nu i dagarna.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer