onsdag 1 september 2010

"Happy" Wednesday

Nja.. kanske inte speciellt "happy" idag men det beror nog mest på att jag inte har rökt och därmed varit mycket lättretad. Men det har lugnat ner sig under kvällen.

Nu står iaf nya datorn nere i butiken och väntar på mig. Däremot hade inte den nedrans skärmen levererats. Irrrrriiii!! Så typiskt. Så imorgon får jag släpa med mig min andra skärm ner till butiken för jag kan ju inte vänta till imorgon eftermiddag innan jag startar datorn. Det går ju bara inte :P Härligt ska det bli med en fungerande dator iaf :)

Kevins skrivbord som jag fixar med på jobbet är snart klar. Men jag behöver lite regelverk först.. och hur ska jag få tag på det då? Bläää! Tidigast nästa vecka kommer jag kunna fixa klart den med andra ord. Ingen bråtska egentligen men jag är så nyfiken på att se hur det kommer passa in på hans rum. Måste nog ta och fota lite hemma-bilder i helgen tror jag för det har hänt lite grann här.

När jag sedan har tid och lust ska jag även fixa i ordning i mitt nya gästrum (före detta Jennifers rum). Kommer bli ett "lyxigt" sovrum med dubbelsäng och grejer. Lust att hälsa på när det är klart? :)

Nej nu är det dags att slänga sig i sängen och titta på en film tror jag.

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer