måndag 27 september 2010

Kärlek och privatliv

De senaste månaderna i mitt liv har inte varit någon dans på rosor. Jag har mått väldigt dåligt och det har inte blivit bättre av att människor i ens närhet inkräktar på ens privatliv.. eller rättare sagt avsaknaden av ett privatliv. Vad jag än gör eller vem jag än träffar är det någon som ska lägga sig i detta. Otroligt irriterande att folk inte kan sköta sina egna liv måste jag säga.

Jag vill bara få en chans att bygga upp mitt liv igen och då skulle jag uppskatta om folk kunde lämna mig ifred och sluta lägga sig i allting som jag gör.. för det är faktiskt ingen som har med mitt liv att göra överhuvudtaget. Sköt ni erat så sköter jag mitt.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Kärlek, känslor.. vilken djungel!
Jag mår dåligt av detta just nu.. av kärleken och av känslorna.
Jag önskar att jag kunde stänga av och låtsas som ingenting, men så enkelt är det tydligen inte.

Men vet ni vad?
Förr eller senare så vänder det.
Förr eller senare så blir allting bra igen.
En dag så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer