fredag 3 september 2010

Motgångar

Livet är fullt med motgångar och gärna vill de komma väldigt många under en kort period. Som nu i mitt liv. Det känns som det är motgång efter motgång konstant och det är väldigt jobbigt att sitta här och inte se ljuset i denna långa tunnel som man går i.
Jag är mycket medveten om att det vänder förr eller senare. Men det är så tungt i dessa perioder och speciellt nu när man har så mycket annat att oroa sig för än bara sig själv.

Det enda jag kan göra är dock att bita ihop och hoppas på att det snart vänder. Man får rida ut stormen så att säga. Det gäller bara att ha något att hålla sig fast vid men det har jag inte för tillfället.

Usch vilket negativt inlägg detta blev. Inte alls meningen.

Jag har barnledig helg nu. Den ska jag försöka göra det bästa av har jag tänkt. Ikväll ska jag bara vara för mig själv. Lyssna på musik och njuta av en lugn kväll. Det är inte ofta jag har den möjligheten så den tänker jag ta vara på. Men saknar dock redan min lilla skrutt. Han är verkligen den finaste i hela världen :) Mammas kille det där!

Hoppas ni andra också får en toppen helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer